Beszámoló - FEHoVa 2012.

2012.02.19. 18:35

Tegnap reggel nagy várakozások közepette megkávéztam és kimentem a Hungexpo-n rendezett FEHoVa-ra. A várakozásainak megfelelően nagyon sokan vettek részt a mind kiállítóként, mind látogatóként a rendezvényen. A tavalyi évhez hasonlóan idén is egy egész pavilon szólt vadászíjászatról. Engem a vadászat ezen formája még nem érintett meg igazán, így csak gyorsan körbeszaladtam, és már mentem is az "A" pavilonba, ahol a fegyvereké és a vadászaté volt a főszerep. 

A bejáratnál lehetőség volt kipróbálni a lég - és kispuska lövészetet, így a résztvevő gyerekek egy jelentős része itt volt a szüleivel. Jó érzés azt látni, hogy ennyi kisgyerek érdeklődik a vadászat iránt. Azonban ezen kívül nem volt nagyon más, ami újdonság lett volna a tavalyi évhez képest.

A trófeabemutató résznél hihetetlen szép és élethű diorámák voltak, és elvétve egy-egy igazán különleges trófea is keveredett a sok érmes trófea közé. Személy szerint sokkal jobban rajongom egy különleges trófeáért, mint egy nagy és szabályosért.

Nagyjából két óra alatt végigjártam a kiállítást, különösebb katarzis nélkül, megvettem a már előre kiszemelt könyveket és várom, hogy jövőre talán érdekesebb lesz.

Íme néhány kép a kiállításról:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erdo-zugas.blog.hu/api/trackback/id/tr924135530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása